وعده وزیر نفت برای برخورداری ۳۲ هزار روستا تا پایان امسال از نعمت گاز

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به حضور وزیر نفت در جلسه امروز وزرای نفت و اطلاعات در جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: آقای وزیر در این جلسه نسبت به اقدامات شان در این وزارتخانه برای صادرات نفت خوش بین بودند.

«شهباز حسن پور» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی امروز وزرای وزارتخانه های اطلاعات و نفت توضیحاتی را در رابطه با حوزه ها و وزارتخانه های زیرمجموعه شان دادند و نمایندگان نیز صحبت هایی در رابطه با مسایل کشور، وضعیت درآمدی و بودجه ای کشور و مسایل حوزه انتخابیه مطرح کردند.

 

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر نفت در رابطه با بحث تحریم ها تاکید کردند که نسبت به اقدامات همکاران شان در این وزارتخانه برای بحث صادرات نفت خوش بین هستند. ما دکترین دور زدن تحریم ها را داریم و وضعیت کشور از نظر درآمدی وضعیت مطلوبی است.

 

حسن پور بیان کرد: آقای زنگنه همچنین در رابطه با بحث گازرسانی به نقاط باقی مانده کشور تاکیداتی داشتند و گفتند تا پایان سال تعداد دیگری از روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار می شوند و تاکید کردند که عملیات گازرسانی به 32 هزار روستا تا پایان امسال تکمیل و این روستاها از نعمت گاز بهره مند می شوند./

 

 

 

کد خبر 937045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha