جلسه هئیت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس برگزار شد

جلسه هئیت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس با حضور برخی از مسئولین رسانه های جمعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی اژدری»، امروز (سه شنبه 20 خرداد) در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس که با حضور برخی از مسئولین رسانه های استان برگزار شد، گفت: هیئت اندیشه ورز به معنای جمع اندیشه هاست.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه این جلسه پیرامون 40 سالگی دفاع مقدس راه اندازی شده است، تاکید کرد: امسال شاهد چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس هستیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، «رضا جاویدی» گفت: تا قبل از شیوع کرونا جلسه های این هیئت برگزار شد و مصوباتی داشت که نمونه آن برگزاری جشنواره رسانه ای «ابوذر» بود.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه جلسه های مستمر با مدیران ارشد استان داشتیم، تاکید کرد: پیگیری مشکلات اصحاب رسانه را در دستور کار قرار دادیم که پیگیری مطالبات اصحاب رسانه با همکاری بسیج رسانه، انجمن صنفی، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه دوشادوش مدافعین سلامت برای مبارزه با کرونا ایستادگی و اطلاع رسانی کردند، یادآور شد: اصحاب رسانه در رزمایش «کمک مومنانه» به خوبی خوش درخشیدند و پوشش رسانه ای مناسبی شکل گرفت.

جاویدی با اشاره به اینکه بزرگداشت چهلمین سالگرد از سوم خرداد آغاز شده و تا پایان سال ادامه دار خواهد بود، افزود: این جمع توان انتشار و تبیین اندیشه های امام (ره) و انقلاب اسلامی را دارد.

 

کد خبر 937288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha