هیئت رزمندگان اسلام به قطب فرهنگی تبدیل شود

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه هیئت رزمندگان اسلام ظرفیت بزرگی است که باید تقویت شود، گفت: هیئت رزمندگان اسلام باید به قطب فرهنگی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» شب گذشته(سه‌شنبه،۲۰ خرداد) در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آستارا اظهارکرد: آن چیزی که در مورد جبهه ها، اخلاص و روحیه جهادی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شنیدیم با دیدن رزمندگان، آن را لمس کرده و می بینیم.

 

امام جمعه بندر آستارا حفظ و احیای روحیه جبهه، شهادت و شهادت طلبی را از اهداف تشکیل هیئت رزمندگان اسلام دانست و افزود: باید از ظرفیت هیئت رزمندگان اسلام برای انتقال مفاهیم جهاد و شهادت به نسل امروزی بهره گرفته شود.

 

وی تصریح کرد: شاید در جاهای دیگر مفاهیم جنگ و شهادت طور دیگری برای جوانان ما بیان شود، ولی در هیئت رزمندگان اسلام وقتی رزمندگان در کنار نسل امروزی قرار می گیرند مفاهیم جهاد و ایثار، شجاعت و دفاع از دین و وطن به راحتی به جوانان منتقل می شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان اسلام ظرفیت بزرگی است که باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: باید به نحو احسن و مطلوب از ظرفیت هیئت رزمندگان اسلام بهره گرفته شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه هیئت رزمندگان اسلام باید به قطب فرهنگی تبدیل شود، افزود: این مرکز ظرفیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی با حضور جانبازان، رزمندگان و ایثارگران را دارد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا در پایان از زحمات، تلاش ها و خدمات رزمنده هشت سال دفاع مقدس سید اسماعیل موسوی مقدم مسئول قبلی هیئت رزمندگان اسلام آستارا تقدیر و تشکر کرد.

 

*باید از ظرفیت هیئت رزمندگان اسلام بهره گرفته شود

«جهانبخش آرمان» نیز در این آیین اظهارکرد: ظرفیت هیئت رزمندگان اسلام در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی بالاست و این هیئت تاکنون برنامه های بسیار خوبی را برگزار کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: باید از ظرفیت هیئت رزمندگان اسلام به بهترین نحو در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی بهره ببریم.

 

آرمان با اشاره به احداث مهدیه بندر آستارا در جوار مزار شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: اگر کلنگ مهدیه به زمین زده شود مردم آستارا برای ساخت آن از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات و تلاش های سید اسماعیل موسوی مقدم مسئول قبلی هیئت رزمندگان اسلام تجلیل و محمد داداش زاده اصل به عنوان مسئول جدید این هیئت منصوب شد.

کد خبر 937431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha