خودکفایی کشور وابسته به خودکفایی در بخش کشاورزی است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: خودکفایی کشور وابسته به خودکفایی در بخش کشاورزی است و باید برنامه‌های مربوط به توسعه بخش کشاورزی به درستی تدوین و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، « حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی» عصر چهارشنبه ( 21 خرداد) در دیدار رئیس جهاد کشاورزی نکا و جمعی از کارکنان با همراهی مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به مناسبت هفته جهاد کشاورزی گفت: مردم از مسئولان کار و تلاش و رفع مشکلات می خواهند و باید از ظرفیت های مختلف برای خودکفایی استفاده شود.

 

امام جمعه نکا افزود: كشور در شرايط حساسي قرار دارد و هر گونه تلاش براي خودكفايي و توسعه كشور، می تواند کشور را از شرایط سخت نجات دهد.

 

وی با اشاره به اینکه کسب رزق و روزی حلال از مسائل و موارد مهمی است که باید در دستور کار باشد، اظهار کرد: باید برای به دست آوردن این رزق و روزی حلال از بازوهایمان و قدرت بدنی استفاده کنیم و بدانیم همچنان که در روایات آمده است:  " زراعت کنندگان، گنج های خداوند هستند. "

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: خودکفایی کشور وابسته به خودکفایی در بخش کشاورزی است و باید برنامه‌های مربوط به خودکفایی در بخش کشاورزی تدوین و اجرایی شود.

 

وی ادامه داد: تلاش برای رفع مشکلات مردم مهم است و شما در جایگاهی قرار دارید که می توانید بخشی از مشکلات را کاهش دهید که امیدواریم اجرایی شود و کار مردم از امروز به فردا نیفتد.

به گزارش شبستان، در این دیدار با حضور موسوی رییس جهاد کشاورزی نکا و کارکنان، خلیل مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران و مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از « یوسف پور» روابط عمومی جهاد کشاورزی نکا تجلیل شد.

کد خبر 937688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha