شهرک مهرگان قزوین بهترین مکان برای اقدام مسکن است

فرخ زاد گفت: شهرک مهرگان قزوین به لحاظ داشتن برخی زیرساخت‌های اراضی و مطالعات اجتماعی بهترین مکان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخ زاد» در نشست ستاد طرح ملی اقدام مسکن در استان بیان کرد:  در این استان یکسری مشکلات کلی داریم که سیاست گذاری مسکن را از همان ابتدا به جز تاکستان و آبیک به سمت مهرگان سوق داده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: مشکل اینجاست که در بیشتر نقاط استان قزوین مشکل تأمین زمین و آب داریم و شهرک مهرگان تنها جایی است که فقط مشکل آب دارد و چندان با مسائل اراضی روبرو نستیم.

 

وی تاکید کرد: شهرک مهرگان یک ویژگی دارد که می تواند مسکن خیلی از شهرهای دیگر را درون خود جای دهد و می توان ساختمان‌های ۲ طبقه در این نواحی احداث کرد.

 

فرخ زاد اعلام کرد: متأسفانه شهر قزوین از درون جای توسعه و پیشرفت ندارد و اگر بخواهیم اقدامی انجام دهیم باید طرح بالای اتوبان را به شهر الحاق کنیم که این موضوع نیاز به فرآیند اداری دارد.

 

وی یادآور شد: امروز ضرورت دارد که مسکن نواحی شهری الوند، محمدیه، بیدستان، محمودآباد و اقبالیه و چند ناحیه شهری در مهرگان متمرکز شود.

کد خبر 937767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha