برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر ملایر همزمان با سراسر کشور

آبخو گفت: انتخابات مجامع هلال احمر ملایر روز جمعه ۲۳ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

«حسن آبخو»  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 23 خرداد ماه در شهرستان ملایر  برگزار می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر با بیان اینکه هر چهار سال یکبار انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: در این انتخابات اعضاء و داوطلبان واجد شرایط از حوزه جوانان، داوطلبان و امدادگران پای صندوق‌های رای می‌روند و منتخبان خود را از بین افراد واجد شرایط به عنوان اعضای شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان انتخاب می‌کنند.


رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر بیان کرد: دوره جدید این انتخابات در روز جمعه ۲۳ خرداد ماه  در سالن ورزشی پوریای ولی  ملایر و راس ساعت 9 صبح لغایت 13 برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات اعضای راه یافته به مجمع استان برای انتخاب هیات مدیره به رقابت می‌پردازند و در مرحله سوم از تمام استان‌های کشور نمایندگان مجامع، انتخابات اعضاء شورای عالی را برگزار می‌کنند. 


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر  ادامه داد: ثبت‌نام از نامزدهای اعضاء شورای اجرایی و بازرسی شعب هلال احمر در مرحله شهرستانی از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت سال جاری انجام شد و نامزدها از 17خرداد لغایت 21 خرداد ماه فرصت معرفی و تبلیغات داشتند که در این مرحله از انتخابات، 7 نفر از اعضاء برای شورای اجرای و 2 نفر برای بازرسی ثبت نام و تائید صلاحیت شدند.


 آبخو اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل و آیین نامه‌های مربوط به انتخابات مجامع و شرایط واجدان شرایط انتخابات در جمعیت هلال احمر، بیش از یک هزار نفر از این اعضا در  شعبه هلال احمر شهرستان ملایر توانستند تاییدیه ستاد مرکزی را کسب کنند و به عنوان واجد شرایط در انتخابات مجامع شرکت کنند. 


وی گفت: عضویت و فعالیت و ثبت در سامانه عضویت  هلال احمر ، قبل از ۶ ماه گذشته لازمه کاندیداتوری و واجد شرایط رای دادن به کاندیداها بوده است.  

کد خبر 937802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha