رفع تصرف ۹۸۶ هکتار اراضی ملی فارس با پیگیری دستگاه قضایی

آسیابی گفت: برخورد با زمین خواران و کوتاه کردن دست آنها از اراضی ملی از اقدامات مطلوب دستگاه قضایی فارس است که با ورود دادستانی ٩٨۶ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر آسیابی»، امروز (پنج شنبه 22 خرداد) در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با روسای مجامع قضایی فارس، گفت: برخورد با زمین خواران و کوتاه کردن دست آنها از اراضی ملی از اقدامات مطلوب دستگاه قضایی فارس است که با ورود دادستانی ٩٨۶ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر شیراز افزود: در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی در فارس، می توان به پرونده فساد اقتصادی مدیر کل ورزش و جوانان فارس، شهردار و رئیس شورای شهر صدرا، شرکت پخش فرآروده های نفتی  و… اشاره کرد.

وی همچنین از کاهش 11 درصدی موجودی زندان‌های فارس در سال ٩٨ خبر داد و عنوان کرد: این کاهش، آمار مطلوبی در طول یک سال بوده و نشان از انجام تلاش های موثر در این حوزه است.

آسیابی ادامه داد: ورود دادستانی در حوزه حمایت از صنایع باعث بازگشت کارخانه روغن نباتی به چرخه تولید شد که اقداماتی از این دست برای جهش تولید در فارس مورد توجه دستگاه قضایی استان است و با جدیت پیگیری می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده قضایی برای تحقق حقوق عامه شهرستان شیراز، گفت: پیگیری آب «سلطان آباد»، فاضلاب شیراز، پیگیری ورود فاضلاب شهری و دفع غیر بهداشتی آن، تصفیه خانه فاضلاب شهر صدرا و… از این موارد است.

کد خبر 937819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha