نمایندگان ساری و میاندرود برای رفع نابسامانی‌های حوزه فرهنگ تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمدی لائینی از ساری و میاندرود به‌عنوان شهرهای ساحلی و گردشگر پذیر یادکرد و افزود: به‌رغم نقاط قوت در حوزه فرهنگی اما نابسامانی فرهنگی همچنان وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر در این حوزه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (22 خرداد) در جلسه شورای اداری مرکز مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل برای مقابله با کرونا گفت: خطر شیوع این ویروس منحوس همچنان وجود دارد و باید همچون گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ضمن قدردانی از پشتیبانی اصناف و بازاریان از مردم و کادر درمانی در شرایط کرونایی، اظهار کرد: از 36 هزار صنف بیش از 26 هزار واحد صنفی تعطیل‌شده بودند، مسئولان به رفع مشکلات این قشر از جامعه هم توجه ویژه داشته باشند.

 

وی از ساری و میاندرود به‌عنوان شهرهای ساحلی و گردشگر پذیر یادکرد و افزود: به‌رغم نقاط قوت در حوزه فرهنگی اما نابسامانی فرهنگی همچنان وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر در این حوزه وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی به وحدت و انسجام دو نماینده ساری و میاندرود اشاره کرد و گفت: مشکلات و نیازمندی‌های این دو شهر احصاء و به ترتیب اولویت رسیدگی شود.

 

وی بابیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین نیست، افزود: فقر و تنگدستی به‌مراتب دشوارتر از بیماری کروناست ضرورت دارد مشکلات معیشت مردم مرتفع شود.

کد خبر 937905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha