داوطلبان جمعیت هلال احمر انزلی پای صندوق رای رفتند

داوطلبان جمعیت هلال احمر انزلی در پنجمین دوره انتخابات مجامع شورای اجرایی و بازرسی امروز( ۲۳ خرداد) پای صندوق های رای رفتند.

«امیرعباس گچکار » در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی اظهار داشت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع شورای اجرایی و بازرسی که همزمان با سراسر کشور در انزلی برگزار شد، ۹۷۵ نفر واجد شرایط بودند که به ۹ کاندیدا مورد نظر رای دادند.


رییس جمعیت هلال احمر بندرانزلی با بیان اینکه در این انتخابات اعضای داوطلب، امدادگر و جوانی که چهار سال عضویت هلال احمر را داشت، مجاز به شرکت در انتخابات بودند، یادآور شد: اصلی ترین کار هیئت اجرایی انتخاب رییس جمعیت هلال احمر است که بر طبق اساس نامه باید از پرسنل رسمی جمعیت باشد.


وی سپس به فعالیت های جمعیت هلال احمر انزلی در ایام تعطیلات تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: پایگاه های امداد جاده ای و دریایی هلال احمر با دو دستگاه آمبولانس و سه فروند قایق موتوری آماده خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان در تعطیلات تابستان هستند.


گچکار افزود: هلال احمر انزلی همچنین یک پایگاه یا پست موقت ساحلی در طرح سالمسازی دریای پاسداران مجهز به یک دستگاه آمبولانس، موتورسیکلت و چهارنفر نیرو زن و مرد دارد که از ۲۵ خرداد تا پایان فصل تابستان از ۸صبح تا ۲۰عصر به مردم خدمات ارائه می دهند.


گچکار سپس با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا امسال تابستان متفاوتی را برای گردشگران رقم زده است، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی در این راستا با توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره فرهنگ سازی جهت رعایت فاصله اجتماعی و استفاده صحیح از دریا را در دستور کار خود قرار داده است.


وی همچنین با بیان اینکه امسال نیز مانند سنوات گذشته برنامه آموزش های امداد و کمک های اولیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در طول تابستان انجام می گیرد، تصریح کرد: امیدواریم مردم با شناخت فعالیت های هلال احمر که پایه و اساس آن بر مردم نهادی و عام المنفعه بودن است، در این سازمان خیریه ثبت نام  کرده و در تمام برنامه های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و خیریه آن شرکت کنند.  


گفتنی است، جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی دارای ۹۷۵ نفر نیروی داوطلب و حدود ۵۷۰ نفر دانش آموز عضو است.
 

کد خبر 938188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha