سی و دومین پایگاه خدمات و سلامت اجتماعی استان اردبیل افتتاح شد

ستاری گفت: سی و دومین پایگاه خدمات و سلامت اجتماعی استان در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سی و دومین پایگاه خدمات و سلامت اجتماعی استان در شهرستان پارس آباد افتتاح شد که با بهره برداری از این مرکز پنجمین پایگاه در این شهرستان فعال شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: این پایگاه ها در مناطق حاشیه شهرها ایجاد می شود تا با استفاده از این ظرفیت زمینه توانمند سازی خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این مناطق فراهم شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: شناسایی آسیب های فرهنگی، شهری، اجتماعی و اقتصادی محله و مراجعه خانه به خانه برای اطلاع از آسیب های خانواده از مهمترین اولویت فعالیت های این پایگاه ها است.

 

ستاری تاکید کرد: اجرای برنامه های مختلف آموزشی از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایت طلبی از خانواده، شیوه های تربیتی و پیشگیری از اولویت برنامه های این پایگاه ها است.

 

وی یادآور شد: تا پایان تیرماه سال جاری و همزمان با هفته بهزیستی 40 مرکز خدمات اجتماعی با عنوان مثبت زندگی در سطح استان اردبیل افتتاح خواهد شد که این مراکز نیز یاریگر برنامه های حمایتی بهزیستی در زمینه آسیب های اجتماعی و حمایت از بنیان خانواده را بر عهده خواهند داشت.

 

مدیر کل بهزیستی استان افزود: این مراکز در همیاری و همکاری اجرای خدمات بهزیستی اعم از پیشگیری، غربالگری و حمایتی پیشتیبان بهزیستی استان خواهند بود.

 

ستاری خاطر نشان کرد: رفع پیامدهای منفی رفتاری در بطن خانواده ها و ارائه الگوهای مناسب سبک زندگی می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خانواده ها برطرف کند.

کد خبر 938295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha