تهیه و تدوین دو هزار برنامه قرآنی در هر مرکز شبکه استانی

رییس مرکز سیمای استان ها گفت: ما موفق شدیم در هر مرکز شبکه استانی یک برنامه ۳۰ دقیقه ای در ۶۰ روز داشته باشیم که چیزی حدود دو هزار برنامه می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سید عباس فاطمی نویسی امروز شنبه 24 خرداد در نشست خبری طرح ملی قرآنی 1454 گفت: برنامه های قرآنی جزو برنامه هایی است که در شبکه های قرآنی با اقبال خوبی روبرو شدند.

 

رییس مرکز سیمای استان ها تصریح کرد: ما حسب تدبیری که ستاد انجام داد، موفق شدیم در هر مرکز شبکه استانی یک برنامه 30 دقیقه ای در 60 روز تهیه کنیم که چیزی حدود دو هزار برنامه می شود و بیش از شش هزار دقیقه برای شبکه های استانی برنامه سنگینی است ولی به دلیل ارتباطی که این برنامه با خانواده دارد، خروجی خوبی داشته است. بعضی از شبکه های ما یک برنامه خانوادگی و بعضی هم دو برنامه خانوادگی دارند که امیدواریم بتوانیم برنامه های خود را به سمت برنامه های خانواده نزدیک تر کنیم. در این زمینه منابعی فراهم شده است، ضمن اینکه تلاش می کنیم مشارکتی در استان ها شکل بگیرد تا برنامه های مستقل قرآنی هم داشته باشیم و نهادهای قرآنی موجود در سطح استان ها می توانند در پربار کردن این برنامه ها و شکل گیری آنها موثر باشند.  

 

وی تصریح کرد: ما 120 ارتباط 30 دقیقه ای در قالب همین لیگ 1454 در شبکه های مختلف قرآنی خواهیم داشت که این را طراحی کردیم و به زودی انجام خواهد شد.

 

وی افزود: این ارتباط در دوره های قبل بوده و در ارزیابی هایی هم که در شبکه های مختلف قرآنی داشتند، مراکز استان ها مورد تقدیر قرار گرفتند لذا تلاش می کنیم در این طرح از بهترین کارشناسان، اساتید و صاحب نظران استفاده کنیم و همچنین از خانواده های قرآنی، قاریان ممتاز و افراد شاخص در این حوزه در برنامه های خود دعوت خواهیم کرد.

 

فاطمی خاطرنشان کرد: به همه بخش های سیمای استانی ابلاغ شده که ساختارهای مختلف به ویژه ساختارهایی که به حوزه مخاطب خاص مربوط می شود به این موضوع بپردازند که انشاءالله بتوانیم ادای دینی در این حوزه در ساخت قرآن کریم داشته باشیم.

 

 

کد خبر 938499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha