پرداخت ۴۰ میلیارد تسهیلات در حوزه صنایع دستی در گلستان

مازندرانی گفت: در بخش تسهیلات روستایی از هنرمندان صنایع دستی حمایت می کنیم و مجموعه صنایع دستی در استان نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی » عصر امروز (شنبه 24 خرداد) در دیدار با هنرمندان و صنعت گران صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان اظهار کرد: در بخش تسهیلات روستایی از هنرمندان صنایع دستی حمایت می کنیم و مجموعه صنایع دستی در استان نزدیک به 40 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: 873 نفر در سال گذشته از هنرمندان صنایع دستی 12 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

 

مازندرانی متذکر شد: در بخش مشاغل خانگی از سال 96 تا سال 98 بالغ بر 14 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که از قبل آن یک هزار و 142 نفر اشتغال ایجاد شد.

 

وی افزود: بخش عمده این تسهیلات در سال 98 پرداخت شده است و معرف این هنرمندان برای دریافت تسهیلات از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی استان انجام شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  تاکید کرد: دستگاه های اجرایی تا سه برابر ظرفیت برای دریافت تسهیلات به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می کنند و لذا برخی از افراد در لیست نوبت دریافت این تسهیلات قرار دارند.

 

کد خبر 938539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha