بررسی بازفعالیت مراسم هفتگی هیئت های مذهبی در کارگروهی متشکل از علوم پزشکی و تبلیغات اسلامی

کارگروهی متشکل از تعدادی از معاونین علوم پزشکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی و نماینده ای از فرماندار این موضوع را بررسی و نتیجه را به عنوان مصوبه ستاد استانی در جلسه آینده اعلام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد، شنبه(۲۴ خرداد) در نشست ستاداستانی مدیریت کرونا در سخنانی اظهار داشت: پیک ملموس ویروس هنوز وجود نداشته و وضعیت را فقط به صورت تپه و قله می توان متصور شد اما منتظر پیک هستیم و باید اطلاع رسانی شود.

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: در استان کرمان به ازای هر هزار نفر کسانی که مبتلا هستند به نسبت آمار کشور کمتر است اما به آن عدد می رسیم اما با مرگ و میر کمتر و پاسخگویی امکانات؛رآمار بستری های روزانه مهم است که این نشاندهنده آن است در حال صعود هستیم حالا کی تمام و کی شروع به تنزل کنیم فرآیند آن می شود قله پیک.

 

 

وی در پاسخ به درخواست مدیرکل تبلیغات اسلامی مبنی بر برگزاری هیئت های هفتگی و مراسم مساجد؛ بیان کرد: کوتاه آمدن ما برای بازگشایی صنوف بخاطر مسائل کسب و کار و اقتصادی است.

 

 

حجت الاسلام غلامحسین حقانی پاسخ داد: اگر بحث ارتزاق هست، مداح و روحانی هم گاهاً از همین مراسم درآمد دارد و علاوه بر این، بعد روانی و آرامشی که این برنامه ها ایجاد می کند هم باید مد نظر باشد اما جالب است که در بعضی مناطق به محض آنکه آمار بالا می رود، به امام جماعت فشار می آورند در حالیکه قشر مذهبی بیش از بقیه پروتکل ها را رعایت می کنند.
 

 

 

پس از این گفت و شنودها قرار شد کارگروهی متشکل از تعدادی از معاونین علوم پزشکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی و نماینده ای از فرماندار این موضوع را بررسی و نتیجه را به عنوان مصوبه ستاد استانی در جلسه آینده اعلام کنند.

 

 

به گفته محمدصادق بصیری، سخنگوی ستاداستانی مدیریت کرونا، نتیجه این کارگروه درباره موضوع فوق هر چه باشد در خصوص بازفعالیت حسینیه ثارالله و بیت الزهرا سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی نیز اجرا می شود.



 

 

کد خبر 938541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha