اتمام عملیات ایمن سازی محور آبدانان – مورموری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از اتمام عملیات روکش آسفالت محور آبدانان – مورموری خبر داد.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، بخشی از نقاط پر حادثه محور آبدانان – مورموری  تعریض و بهسازی شد.
 

 

وی افزود: عملیات روکش آسفالت و ایمن سازی محور آبدانان - مورموری به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان انجام شده است. 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: امید است با اجرای این عملیات  شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کاهش تصادفات باشیم.

 

دلخواه یادآور شد: برای توسعه و بهسازی راه‌های استان، در طرح سراسری روکش آسفالت، بیش از ۳۷۰ کیلومتر از راه‌ها، بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

 

وی بیان کرد: استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور شناخته می‌شود و توسعه و بهسازی راه‌های منتهی به مرز مهران در دستور کار قرار دارد.
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خاطرنشان کرد: عملیات لکه گیری، رفع نشست و ترمیم چاله‌های سطح رویه راه ها نیز در همه شهرستان‌های استان به صورت امانی و توسط نیروهای راهداری و پیمانکاران در حال انجام است.

                                                           

کد خبر 938675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha