نقش‌آفرینی جشنواره ملی «گره» در دوری مردم از شایعات کرونایی

حق‌شناس بابیان اینکه جشنواره «گره» موجبات دیده شدن قلم یادداشت نویسان کشور را فراهم کرد، گفت: برگزاری این جشنواره و انتشار یادداشت‌های کرونایی در رسانه‌ها، سهم مهمی در تشریح کرونا و دوری مردم از شایعات رسانه‌های معاند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عبد المهدی حق‌شناس» امروز (25 خرداد) در نشست خبری نخستین جشنواره ملی گره با محوریت یادداشت نویسی با موضوع کرونا ویروس از بسیج رسانه نکا به‌عنوان پیشتاز یادداشت نویسی در بسیج رسانه مازندران یادکرد و گفت: فعالان بسیجی حوزه رسانه در نکار میزبان برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی در مورد کرونا شدند و بحمدالله موفقیت‌های مهمی تاکنون شاهد بودیم.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران افزود: جشنواره «گره» اتفاق مهمی بود که به همت بسیج رسانه در نکا رقم خورد و انتظار داریم در ادامه راه با برگزاری موفق اختتامیه شاهد درخشش این کانون باشیم.

 

وی به شایعه‌پراکنی رسانه‌های بیگانه در پی شیوع کرونا و مبتلا شدن برخی از مدیران به این ویروس اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه در دوران کرونا هم پای همه اقشار مردم پای‌کار بودند و اطلاع‌رسانی مناسبی برای پیشگیری و مقابله با کرونا انجام شد.

 

حق‌شناس بابیان اینکه جشنواره «گره» موجبات دیده شدن قلم یادداشت نویسان کشور را فراهم کرد، افزود: برگزاری این جشنواره و انتشار یادداشت‌های کرونایی در رسانه‌ها، سهم مهمی در تشریح کرونا و دوری مردم از شایعات رسانه‌های معاند داشت.

 

وی از تلاش برای برگزاری آئین اختتامیه این جشنواره در 29 خردادماه جاری با رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی خبر داد و تأکید کرد: در صورت عدم موافقت مسئولین برای اجرای این مراسم منتخبین به‌صورت آنلاین معرفی خواهند شد.

کد خبر 938915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha