برگزاری تجدید بیعت «حجاب فاطمی» همزمان با آغاز دهه کرامت در شیراز

حجت الاسلام سلامی گفت: تجدید بیعت «حجاب فاطمی» که با حضور خدام حرم های مطهر با حضرت ام احمد (س)، مادر حضرت شاهچراغ (ع) انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شیراز و استان فارس با برخورداری از گنبد های فیروزه ای و حرم های مطهر امامزادگان به نام «سومین حرم اهل بیت (ع)» مزین شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا جشن ها در امامزادگان و برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود و شب های قدر برنامه های بسیار خوبی به صورت زنده برگزار شد، افزود: سوم تیرماه با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر دهه کرامت آغاز می شود که باید از دختران موفق استان فارس در رشته های مختلف تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه تجدید بیعت «حجاب فاطمی» که با حضور خدام حرم های مطهر با حضرت ام احمد (س)، مادر حضرت شاهچراغ (ع) انجام می شود، تاکید کرد: در پنجم ذیقعده روز بزرگداشت امامزادگان نیز برنامه های مختلفی از جمله نورافشانی و فضاسازی محیطی را خواهیم داشت.

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: بقاع متبرکه این امادگی را دارد که جشن ها و مسابقات را در این دهه با همکاری حرم مطهر و دستگاه های مختلف اجرایی در فضای مجازی برگزار کند.

 

کد خبر 939107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha