پیش بینی وضعیت برای شروع سال تحصیلی آینده هنوز امکان پذیر نیست

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، وضعیت آغاز سال تحصیلی هنوز مشخص نیست اما وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و غیرحضوری آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محسن حاجی میرزایی» عصر امروز چهارشنبه (28 خرداد) در بدو ورود به مرکز خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: برای شروع سال تحصیلی آینده پیش بینی وضعیت هنوز امکان پذیر نیست اما برای شرایط مختلف از جمله تدریس حضوری و غیرحضوری خودمان را آماده کرده ایم.

 

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما خود را برای همه شرایط آماده کرده ایم چه به لحاظ حضور دانش آموزان به صورت عادی یا حضور در بخشی از سال، همچنین برای حضور محدود دانش آموزان در کلاس ها و یا توزیع حضور دانش آموزان در ایام هفته، شرایط مقدور است.

 

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین، مهمترین ماموریت آموزش و پرورش تربیت انسان ها در وجوه مختلف علمی، اخلاقی، عبادی، اجتماعی و سیاسی است، افزود: آموزش و پرورش جایگاه و مهد ارزش های دینی و انقلابی است.

 

حاجی میرازیی، آماده کردن نیروی انسانی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی را مهم ترین کارکرد آموزش و پرورش خواند و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و ۴ هزار معلم شهید تقدیم انقلاب شده است.

 

گفتنی است؛ در سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش به خراسان شمالی، افتتاح استخر دانش آموزی شهدای فرهنگی، دیدار با خیرین مدرسه ساز، افتتاح متمرکز ١٧ پروژه سنگی در روستای چهارخروار، افتتاح کارگاه توانبخشی و سالن ورزش مجتمع آموزشی استثنایی، شورای اداری و کلنگ زنی هنرستان گوهرشاد شیروان، برنامه ریزی شده است.

 

کد خبر 939917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha