استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای حل مشکل آب و مترو در قزوین

سیاهکلی مرادی گفت: سرمایه گذار داخلی و خارجی برای آب، ریل و مترو وجود دارد و با بودجه هایی که دولت می دهد نمی توانیم مسئله آب و ریل را حل کنیم بنابراین باید از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «لطف اله سیاهکلی مرادی» در مراسم افتتاح خط دوم راه آهن قزوین- کرج که امروز (پنجشنبه ۲۹ خرداد) در ایستگاه راه آهن قزوین برگزار شد، بیان کرد: از زمانی که به خاطر داریم ایستگاه راه آهن قزوین به همین شکل باقی مانده است و شاید دلیل آن هم این است که اینجا اداره کل نیست.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که ۸۰ سال قدمت ریل راه آهن قزوین است و این منطقی و زیبا نیست که اینجا وابسته باشد، بنابراین لازم است این ایستگاه در سطح اداره کل ارتقا یابد تا وظایف خود را به درستی انجام دهد.

 

وی اضافه کرد: نکته دیگر مترو قزوین به هشتگرد است که باید انجام شود، قزوین از نظر شاهراهی جزو استان های استثنایی کشور است و اگر سیستم مترو از هشتگرد به قزوین آید هاب لجستیک کشور ایجاد می شود و قزوین می تواند خلا لجستیکی کشور را جبران کرده و پوشش دهد و پشتیبان کشور از نظر جابه جایی کالا و رساندن کالا به اقصا نقاط کشور باشد.

 

سیاهکلی مرادی عنوان کرد: نکته دیگر بحث آب است که استان قزوین نه تنها در بحث آب کشاورزی بلکه در آب شرب هم مشکل دارد، ما جزو استان هایی هستیم که آب شرب آن از آب های زیرسطحی است در حالی که قزوین جزو استان های پرآب است.

 

وی تأکید کرد: ما بهترین آب که برف آب ها است را داریم که آب تبخیری است و کیفیت آن بالاست ولی مردم قزوین آب چاه می نوشند فرق آب را کاملا می شود مشاهده کرد و آب قزوین را بدون تصفیه نمی شود نوشید.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نکته دیگر اینکه سرمایه گذار داخلی و خارجی برای آب، ریل و مترو وجود دارد و با بودجه هایی که دولت می دهد نمی توانیم مسئله آب و ریل را حل کنیم بنابراین باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

وی یادآور شد: مردم آبیک آب ندارند و آب آبیک بسیار بد بوده و اشکال دارد و این خواست ماست که این مشکل حل شود.

 

کد خبر 940090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha