جهش تولید نیازمند کار عملیاتی است

زارعی خطاب به فعالان اقتصادی و وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امروز مازندران ۷ میلیون تن تولید دارد ولی آیا می دانید این حجم از تولید توسط کشاورزان چگونه با چه دغدغه‌هایی صورت می‌گیرد؟ این جلسات اندیشه‌ورز را تعطیل کنید امروز زمان عمل کردن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « منصور علی زارعی » امروز(29خرداد) در  نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی استان مازندران، بیان کرد: امروز زمان برگزاری جلسات و نشست هم‌اندیشی نیست،  اقتصاد مقاومتی باید بر اساس دانش شکل بگیرد بطوری که در حوزه تولید بصورت عملیاتی وارد شویم.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی تولید طیور در مازندران، افزود: وضعیت استان در این بخش خوب نیست کشاورزان، دامپروان و تولیدکنندگان در این بخش در حال نابودی هستند، سویا را با قیمت های متفاوت خریداری می کنند که عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط را نشان می‌دهد.

 

زارعی خاطرنشان کرد: امروز مازندران ۷ میلیون تن تولید دارد ولی آیا می دانید این حجم از تولید توسط کشاورزان چگونه با چه دغدغه‌هایی صورت می‌گیرد؟ این جلسات اندیشه‌ورز را تعطیل کنید تحقق جهش تولید کار عملیاتی می خواهد؛ امروز زمان عمل کردن است.

 

وی بیان کرد: امروز فعالان اقتصادی در بحران هستند، ۱۵ سال است که شعار پنجره باز حمایت از تولیدکنندگان را می‌دهیم، باید صحنه عملیات را کشاورزان و تولیدکنندگان ببینند آیا واقعا نیازمند اندیشه هستیم؟ مخالف اندیشه نیستم. در عمل ببینید چه خبر است! باید کمک کنید.

کد خبر 940150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha