آخرین آمار کرونا در کاشان و آران و بیدگل/افزایش تعداد تست‌های مثبت ابتلا به کووید۱۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی هفته اخیر، تعداد تست های مثبت ابتلا به کووید ۱۹ در منطقه افزایش یافته است.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی هفته اخیر، تعداد تست های مثبت ابتلا به کووید ۱۹ در منطقه افزایش یافته است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در طول هفته اخیر تست های مثبت در شمال استان اصفهان از میانگین ۳ عدد در روز به ۳۵ مورد مثبت افزایش یافته و این در حالی است که چند برابر این موارد مثبت در سطح جامعه وجود دارد.

 

مروجی بر تعامل و مشارکت بیشتر مسئولین، مردم و رسانه ها تاکید کرد و افزود: این افزایش تست های مثبت، برای منطقه یک هشدار است و مبادا فاجعه اسفند و فروردین و روزهای سخت این دو ماه تکرار شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: تعداد مبتلایان جدید بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته (منتهی به ۳۰ خرداد) ۱۰ بیمار شامل ۹ بیمار از کاشان و یک نفر از آران و بیدگل بوده اند.

 

مروجی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴ نفر در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند گفت: در مجموع تاکنون دو هزار و ۸۲۴ نفر از بیمارستان های منطقه ترخیص شده اند؛  یک هزار و ۳۸۶ مورد آزمایش ابتلا به کرونا مثبت و ۳۳ هزار و ۱۹۰ نفر مراجعه به مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ثبت شده است./

کد خبر 940259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha