سنت و قاعده الهی این بوده که مردم خود در مسیر دینداری خرج کنند

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تصریح به اینکه سنت و قاعده الهی این بوده که مردم خود در مسیر دینداری خرج کنند؛ گفت: باید فرصت حضور مردم را در این عرصه گسترش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، عاطفه سعیدی نژاد، شنبه(۳۱ خرداد) در جمع تعدادی از بانوان عرصه تبلیغ با بیان اینکه پیامبران الهی بر حسب ظاهر{مسائل مادی} کم بضاعت ترین بودند؛ گفت: علت این بود که مردم بواسطه پذیرش دین در مسیر دین خرج کنند که هم باعث رشد خودشان و هم پیشرفت دین شود.

 

 

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تصریح به اینکه سنت و قاعده الهی این بوده که مردم خود در مسیر دینداری خرج کنند؛ تأکید کرد: باید فرصت حضور مردم را گسترش داد؛ این حضور گاهی در حد اعلامیه، گاه نماز جماعت و گاهی{فراتر از همه اینها} سخن اسلام با جامعه جهانی و..‌.است.

 

 

وی با اشاره به اینکه خدا خواست تا انقلاب اسلامی پیروز شود که مردم پای انقلاب باشند؛ اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی اما خطا کردند و شیر نفت آمد و نقش مردم را کم رنگ تر کرد در حالیکه حضور حاکمیت در شکل دهی نقش مردم و جایگاه آنان در پیشبرد نظام باید تثبیت شود.

 

 

سعیدی نژاد با طرح این پرسش که نگاه ما به فعالیت فرهنگی بویژه آنجا که بودجه های حاکمیت را خرج می کند چه باید باشد؟ خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات در حقیقت پشتیبان و کاتالیزور است که اگر بودجه ای را هم که دارد بیاورد اما سرانه آن برای جمعیت ایران ناچیز است در حالیکه سرمایه های فرهنگی بیشتر است پس دارایی سازمان ناظر به بحث مالی ناچیز است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه در فعالیت های فرهنگی در حیطه های مختلف باید همدیگر را ببینیم و از طرح مشترک استفاده کنیم؛ افزود: نگرانی ها و دغدغه ها باید ناظر به نیاز مخاطب باشد و پیام ما باید به قشر خاکستری برسد.

 

 

در ابتدای این نشست جمعی از بانوان به بیان گوشه ای از فعالیت ها، دغدغه ها و نیازهای فرهنگی پرداختند.

 

 

گفتنی است؛ طی سفر سه روزه مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در راستای تبیین طرح«نهضت تبلیغی زنان» به استان برنامه ها و دیدارهای مختلفی انجام شد.
 

کد خبر 940482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha