انتقاد رییس شورای شهر رشت از انتشار اشتباه لفظی یکی از اعضا

رییس شورای رشت از انتشار فیلم اشتباه لفظی یکی از اعضای شورا در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: چنین هجمه هایی بی اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسماعیل حاجی پور» امروز(شنبه، ۳۱ خرداد) در جلسه شورای شهر رشت نسبت به پخش گسترده سخنان یکی از اعضای شورا که دچار اشتباه لفظی در نطق خود شده بود در رسانه ها و فضای مجازی انتقاد کرد.


در جلسه یکصد و چهل و پنجم شورای شهر رشت «محمدحسن علیپور» در نطق خود در دفاع از نیروهای کارگری شهرداری که به مدت ۵۰ روز حقوق شان را دریافت نکرده بودند، به شدت انتقاد کرده و شهرداری و شورا را به سیاست زدگی متهم کرد اما در طول نطق خود مصراع و ضرب المثل معروف " نوشدارو پس از مرگ سهراب " را به اشتباه به صورت " موش دارو پس از مرغ سهراب " ادا کرد.


پس از گذشت چند روز از آن جلسه، این بخش از سخنان علیپور در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد.

 

رییس شورای شهر رشت عصر امروز در ابتدای جلسه با انتقاد از انتشار گسترده این اشتباه لفظی گفت: چنین بداخلاقی رسانه ای به هیچ وجه توجیه ندارد.

 

حاجی پور افزود: بسیاری اقدامات اشتباه صورت می گیرد که ضرر و زیان گسترده ای هم دارد اما افشا نمی شود آنگاه یه اشتباه لفظی از یک عضو شورا در نطق خود به صورت گسترده پخش و منتشر می شود!.


وی تاکید کرد: چنین مسئله کوچکی که محل هجمه های فراوان شد به هیچ وجه درست نیست و نباید تکرار شود.


رییس شورا با بیان اینکه طرح دغدغه های کارگران همواره از دغدغه های علیپور بوده است گفت: محمدحسن علیپور خود از قشر کارگر بوده که به شورا آمده و اینکه وی همواره مدافع حقوق کارگران است، قابل تقدیر است و نباید به خاطر یک اشتباه لفظی متحمل چنین بی اخلاقی‌هایی شود.

کد خبر 940687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha