بستر تربیتی دهه کرامت را در فضای مجازی گسترش خواهیم داد

ناصری گفت: بستر تربیتی دهه کرامت را برای دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در ایام کرونایی با استفاده از فضای مجازی گسترش خواهیم داد.

«احمد ناصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بسیاری از برنامه های فرهنگی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داده است اما تاکنون تلاش کرده ایم که فعالیت های خود را از طریق فضای مجازی پیگیری کنیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) سرمشق فعالیت های دینی و فرهنگی این نهاد در راستای استقبال از دهه پرشور کرامت خواهد بود و بستر تربیتی دهه کرامت را برای دانش آموزان در ایام کرونایی با استفاده از فضای مجازی گسترش خواهیم داد.

 

این مقام مسئول افزود: بی شک دهه کرامت ظرفیت بزرگی برای جامعه فرهنگی و تربیتی کشور است که بتواند با عرض ارادت به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) زمینه اعلام انزجار از تحرکات و توطئه های مذبوحانه اسلام ستیزان برای جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) در قلوب انسان های روشن ضمیر باشد.

 

ناصری اعلام داشت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در مراکز آموزشی فعال ایام تابستان اعم از مدارس، دار القرآن ها، کانون های فرهنگی تربیتی، مراکز فعال اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای ترویج و تعمیق فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: آذین بندی، فضاسازی سمعی و بصری مزین به احادیث رضوی و برگزاری مسابقات کتابخوانی، شعر، پیامک و دلنوشته از طریق فضای مجازی از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

 

ناصری یادآور شد: همایش مجازی ویژه خواهران و برادران در هر منطقه با شرکت مدیران و معاونین پرورشی مدارس در شبکه اجتماعی تحت پوشش با موضوع دهه کرامت برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: فراخوان مقاله پیرامون زندگانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام) و حضرت احمد بن موسی شاه چراغ (علیه السلام) ویژه فرهنگیان به صورت مجازی از دیگر برنامه های دهه کرامت خواهد بود.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، قرائت صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) و توزیع بسته های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های دهه کرامت در مراکز آموزشی استان خواهد بود.

 

ناصری تاکید کرد: برپایی سلسله جلسات پرسش و پاسخ در رابطه با زندگی و جایگاه امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی با دعوت از اساتید روحانی و مذهبی در قالب گفتمان های دینی نیز از دیگر برنامه های دهه کرامت برای دانش آموزان خواهد بود.

کد خبر 941241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha