تولید محتوای برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی

حجت‌الاسلام «سید موسی موسوی» گفت: برنامه های دهه کرامت و سالروز بزرگداشت امامزادگان در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن به صورت مجازی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت و سالروز بزرگداشت امامزادگان در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن به صورت مجازی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام سید موسی موسوی با اشاره به ارسال دستورالعمل های مربوطه برای برگزاری این برنامه ها ادامه داد: محتوای لازم برای تولید برنامه ها در فضای مجازی ارسال شده است.

 

این مقام مسئول به بازگشایی مساجد و امامزادگان بعد از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مساجد و امامزادگان تنها برای اقامه نماز جماعت و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده است.

 

موسوی ادامه داد: در دهه کرامت و سالروز بزرگداشت امامزادگان سخنرانی سخنرانان مذهبی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت (ع) در فضای مجازی پخش می شود.

 

وی با بیان اینکه هنوز مجوزی جهت برگزاری مراسمات در مساجد و امامزادگان صادر نشده است، افزود: در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی تعطیلی مساجد و امامزادگان ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه تعداد امامزادگان در استان زنجان ۱۳۲ امامزاده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از این امامزادگان نیازمند مرمت و بهسازی هستند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با یادآوری اینکه موقوفات خاصی برای بهسازی امامزادگان نداریم، تصریح کرد: درآمد موقوفات طبق نیت واقف هزینه می‌شود امیدواریم با همت و پشتکار مردم می‌توان این امور را انجام داد.


 

کد خبر 941291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha