باید ارزیابی و نظارت بیشتری بر توانمندی و رفتار مدیران صورت گیرد

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی با بیان اینکه باید ارزیابی و نظارت بیشتری بر توانمندی و رفتار مدیران صورت گیرد گفت: باید از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای خودداری و امور مختلف از مجاری درست و قانونی دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمد‌علی قاضی‌دزفولی» امروز (دوشنبه 2 تیر) در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری دزفول، با اشاره به شرایط حساس کنونی دنیا اظهار کرد: جبهه استکبار اوضاع آشفته‌ای دارد و مظاهر آن توسط خود مردم اروپا و آمریکا یکی پس از دیگری به زیر کشیده می‌شوند.

 

امام جمعه دزفول افزود: امروز تمام دنیا مشاهده کرد دموکراسی در آمریکا دروغی بیش نبوده و رفتارهای نژادپرستانه در این کشور صدای مردم را درآورده است.

 

وی در خصوص انتصاب مدیران از منظر حضرت علی (ع) تصریح کرد: باید ارزیابی و نظارت بیشتری بر توانمندی و رفتار مدیران صورت گیرد تا افرادی مانند اکبر طبری روی کار نیایند.

 

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی» با تقاضای خودداری از پرداختن به مسائل حاشیه‌ساز اضافه کرد: باید مسائل مختلف از مجاری درست و قانونی دنبال شود تا دستگاه‌ها احساس استقلال بیشتری برای رفع مشکلات داشته باشند.

 

وی در ادامه شهرستان دزفول را از نظر مدیران غنی دانست و عنوان کرد: باید با بررسی و شناخت مدیران کارآمد بدون نگاه قومیتی افراد پرانرژی و خلاق در این زمینه تعیین شود تا شاهد پیشرفت سریع‌تر شهرستان باشیم.

 

امام جمعه دزفول با قدردانی از زحمات سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول بابت مدیریت انتخابات مجلس و کرونا در این شهرستان یاد آور شد: اجماع خوبی بین مردم و مسئولان در خصوص فرماندار جدید وجود دارد لذا ایشان با دور کردن حواشی می‌تواند از این فرصت جهت پیشرفت شهرستان و توسعه امور به خوبی استفاده کند.

 

در این مراسم «علی فرهمندپور» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معرفی و از زحمات «امید بن‌عباس» سرپرست پیشین این فرمانداری تقدیر شد. بن‌عباس نیز طی حکمی از سوی استاندار خوزستان به عنوان مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان منصوب شد.

 

کد خبر 941415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha