بهینه سازی مصرف سوخت با پلاک گذاری خودروهای کشاورزی قیروکارزین

همتی گفت: شماره گذاری خودروهای کشاورزی و تراکتورها در قیروکارزین با هدف بهینه سازی مصرف و توزیع سوخت به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی همتی»، امروز (سه شنبه 3 تیر) از الزام شماره گذاری ماشین های کشاورزی خبر داد و به خبرنگاران گفت: مالکان تمامی ماشین های کشاورزی در قیروکارزین تا پایان شهریور امسال فرصت دارند تا برای برای شماره گذاری خودروهای خود و تراکتورها اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین افزود: در پلاک گذاری تراکتورها و سایر ماشین های کشاورزی، محدودیت سنی ناوگان اعمال نشده است.

وی با تاکید بر یکی از اهداف پلاک گذاری خودروهای بخش کشاورزی بیان کرد: این کار با هدف بهینه سازی مصرف و توزیع سوخت به اجرا درآمده است.

همتی اعلام کرد: 400 تراکتور در شهرستان قیروکارزین انجام عملیات های کشاورزی را بر عهده دارد که بیش از 200 دستگاه از آنها پلاک گذاری و مراحل دریافت سوخت را هر سه ماه یک بار به انجام می رسانند.

وی با تشریح روند دریافت سوخت برای تراکتورهای فاقد پلاک گفت: این تراکتورها برای دریافت سهمیه سوخت فصل تابستان باید ابتدا پرونده پلاک گذاری در نمایندگی اتحادیه تراکتور داران استان فارس تشکل دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین ادامه داد: به هر تراکتور بر اساس نوع و قدرت، 2 تا چهار هزار لیتر برای هر سه ماه اختصاص داده می شود.

کد خبر 941866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha