ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت چهارمحال و بختیاری مردمی برگزار می‌شود

شریفی گفت: بر این باور هستیم که باید جشن‌ها و مراسم ها دهه کرامت از سوی مردم و با محوریت آنها برگزار شود تا اثرگذاری و گستردگی لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» امروز (سه شنبه ۳ تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: مایه فخر ما ایرانیان است که میزبان سه تن از ائمه اطهار (ع) هستیم و در همین راستا ارادت و رسم مهمان‌نوازی می‌طلبد تا برنامه‌های شایسته و درخورشان ایشان برگزار کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از سال ها، دهه کرامت باید به مرحله ای از رشد و بلوغ و فرهنگ سازی برسد که تلاش های شکل گرفته منجر به نشر و تعمیق فرهنگ رضوی شود و مردم در محور این برنامه‌ها این رسالت مهم را به خوبی عهده‌دار شوند.

 

شریفی، عمق بخشی به فرهنگ رضوی را هدف اصلی برگزاری جشن‌های دهه کرامت دانست و گفت: اگرچه امسال تاکید شده که ترجیحا برنامه‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار شود اما باید فضاسازی شهری و به ویژه فضای مساجد گویای عظمت این دهه باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دهه کرامت نباید غریبانه برگزار شود و باید دین خود را به ائمه اطهار (ع) به خوبی نشان دهیم.

 

شریفی با تاکید بر برگزاری متفاوت‌ برنامه‌های دهه کرامت نسبت به سال های گذشته، تصریح کرد: این دهه باید فرصتی برای فرهنگ سازی باشد از همین رو با اقدامات کاربردی و موثر می‌توان در این مسیر گام برداشت.

 

کد خبر 941885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha