تبیین شخصیت حضرت معصومه (س) ظرفیتی برای دفع هجمه‌های فرهنگی دشمن است

حجت‌الاسلام نکونام گفت: تبیین شخصیت والای حضرت معصومه (س) از ظرفیت‌های مهم برای دفع هجمه‌های فرهنگی دشمن به شمار می‌رود که باید به نحو مطلوبی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (سه‌شنبه ۳ تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام برای توهین به زنان و جوامع اسلامی برنامه منسجمی دارند که برای رفع این هجمه‌ها باید از ظرفیتی نظیر شخصیت والای حضرت معصومه (س) بهره‌گیری کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد بابیان اینکه جایگاه والا و واقعی زنان و دختران جامعه اسلامی باید بخوبی تبیین شود، اظهار داشت: در این خصوص باید کارهای فرهنگی متعددی طراحی شود و در کنار آن بانوان نیز نقش مهمی را در هویت‌بخشی به خود در سایه اهل بیت (ع) بر عهده دارند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر برگزاری برنامه‌های موثر و کاربردی در دهه کرامت، تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها حتی سرود و آهنگ هم باید با محتوا باشد و بتواند بر جامعه هدف اثرگذاری لازم را داشته باشد.

 

امام‌جمعه شهرکرد بابیان اینکه شیوع ویروس کرونا نباید از عظمت دهه کرامت بکاهد، اظهار داشت: با فضاسازی، آذین بندی و چراغانی شهرها و روستاها و فضای ادارات می‌توان در دوران شیوع کرونا دهه کرامت را جلوه‌گر کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام به نقش مهم مساجد و امامزادگان در ترویج معارف دین به عنوان پایگاه مهم جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: باید کوشید تا مساجد محور برنامه ها باشد و افراد بسیاری را به این کانون مهم جذب کرد.

 

کد خبر 941903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha