کاروان «زیر سایه خورشید» وارد چهارمحال و بختیاری می‌شوند

مرادی گفت: خدام حرم رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» از روز دوشنبه ۹ تیرماه جاری وارد استان چهارمحال و بختیاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «سجاد مرادی» امروز (سه‌شنبه ۳ تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: این کاروان در سفر خود به استان مهمان مردم شهرستان های لردگان، بروجن، شلمزار، اردل و شهرکرد می شوند.

 

مسئول کاروان حرم رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاروان در بدو ورود در روز دوشنبه با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار خواهند داشت و سپس از روز سه شنبه برنامه های خود را از لردگان شروع و تا روز پنجشنبه در شهرکرد این برنامه‌ها ادامه دارد.

 

مرادی بابیان اینکه امسال برنامه های جمعی زیر سایه خورشید حذف شده است، تصریح کرد: حضور کاروان زیر سایه خورشید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مسئول کاروان حرم رضوی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این استان هفتمین سالی است که میزبان کاروان زیر سایه خورشید است.

 

به گفته مرادی پروتکل‌های بهداشتی تنظیم شده در سه حوزه بهداشت تشکل‌های مجری، بهداشت کادر برگزاری مراسم و بهداشت کاروان اعزامی اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اعضای کاروان قبل از اعزام غربالگری می شوند و تست کرونا می دهند و سایر برنامه های بهداشتی در دستور کار است.

 

کد خبر 941910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha