تثبیت ولایت، الگوی جامعه امروزی ما از حضرت معصومه(س) باشد

آیت الله سعیدی با اشاره به حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان شخصیت ولایت مدار و مدافع امامت تأکید کرد که امروز نیز تثبیت ولایت، الگوی جامعه ما به ویژه مسؤولان از این بانوی کرامت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» عصر امروز(سه شنبه 3 تیر) در آیین تقدیر از عوامل جهادی و پرسنل فعال شهرداری قم در مقابله با کرونا و افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 110 پروژه که همزمان با آغاز دهه کرامت، در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: همین عدد 110 و آغاز کار در آغاز دهه کرامت نشان می‌ دهد که ما خود را گره خورده با ولایت می‌ دانیم.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: کسانی که در عرصه سلامت و خدمت به مردم زحمت کشیدند و همچنین کسانی که در تحقق اهداف احکام شرعی خدمت کردند، در مجموع خدماتی ارائه کردند که به پای نظام و ولایت اهل بیت(ع) به عنوان یک وظیفه نوشته می‌ شود.

 

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی یادآور شد: این ایام مصادف است با هفته قوه قضاییه و عزیزانی که ناجوانمردانه به دست نفوذی ها در مثل این ایام به شهادت رسیدند و دشمنان اسلام برای این عمل جنایت کارانه خود جشن گرفتند و به تدابیر مختلف برای تضعیف نظام تلاش کردند.

 

آیت الله سعیدی با تأکید بر این که از همان ابتدای کار افراد نفوذی به دنبال تخریب نظام و از بین بردن انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: این کیاست و زیرکی و بصیرت مسؤولان ما را می‌ طلبد، همچنانکه امروز بحمدالله در رأس قوه قضاییه شخصیتی همچون آیت الله رئیسی است و با وجود این که این قوه از محل های طمع دشمنان برای ضربه زدن به نظام به شمار می‌ رود، در حال غربال و برخورد جدی با متخلفان هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای تثبیت ولایت را یکی از وظایف اصیل مردم و مسؤولان دانست و ابراز داشت: انتخاب چنین روزی برای طرح های شهرداری تصادفی نیست بلکه امروز یک روز مبارک است و تجلیل از خدمات عوامل جهادی نیز به منظور تثبیت ولایت است و همه عمر ما باید در همین مسیر متمرکز شود.

 

نماینده ولی فقیه در قم عنوان کرد: تثبیت ولایت به برکت وجود مقدس حضرت معصومه(س) یکی از فرازهای مهم زندگانی ایشان است و ما یکی از کارکردهای وجود ایشان را تثبیت ولایت برادر بزرگوارشان امام رضا(ع) می‌ دانیم همچنانکه در طول تاریخ زنان زیادی برای تثبیت ولایت کارهای بزرگی کردند که از این میان می‌ توان به حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب کبری(س) اشاره کنیم.

 

وی با بیان این که بعد از شهادت امام کاظم(ع) فتنه ای به دلیل مسائل مالی در جامعه اسلامی به وجود آمد، خاطرنشان ساخت: وکیل مالی امام کاظم(ع) به خاطر وجوهاتی که نمی خواست به امام رضا(ع) تحویل بدهد، شهادت ایشان را انکار کرد و فرقه واقفیه را درست کرد که امروز هم هست، اما حضرت معصومه(س) به عنوان شخصیت محدّث در امر ولایت و امامت روایات زیادی را نقل می‌ کنند و به مقابله با این حرکت شیطانی می ایستند.

 

آیت الله سعیدی با اشاره به مفسدان اقتصادی امروز که نمی توانند جواب خدا و امام زمان(عج) و مردم را بدهند، افزود: این افراد یا با ذلت به دست پرقدرت قوه قضاییه افتادند و می افتند یا با ذلت مردند و می میرند، هرچند ما اسرار و پشت پرده ها را نمی دانیم ولی این مال های حرام جز رسوایی و ذلت چیزی برای آنها نداشته است هرچند 10 سال و 20 سالی با آن خوشی داشته باشند.

کد خبر 941931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha