سند جامع تجربیات مدیریت شهری در مقابله با کرونا تدوین می‌شود

کلانتر زاده از تدوین سند جامع تجربیات مدیریت شهری در مقابله با کرونا خبرداد و گفت: مقدمات این سند آماده شده و انشاءالله پس از پایان کرونا به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی کلانتر زاده» عصر امروز(سه شنبه 3 تیر) در آیین تقدیر از عوامل جهادی و پرسنل فعال شهرداری قم در مقابله با کرونا و افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 110 پروژه که همزمان با آغاز دهه کرامت، در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امروز در آستانه افتتاح همزمان 16 پروژه فرهنگی، ورزشی، تفریحی و فضای سبز هستیم.

 

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم افزود: همین امروز در قم عملیات آسفالت کاری معابر درون شهری به میزان 60 هزار تن آغاز شده و تا پایان سال این میزان به 300 هزار تن خواهد رسید تا از این طریق نیز بتوانیم لبخندی بر لب مردم عزیزمان بیاوریم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از پروژه هایی که امروز افتتاح می‌شود مجموعه شهربازی بوستان علوی است که مدت ها در حال تأسیس بوده و این مجموعه نیز می‌تواند بعد از مدت ها سختی ها و فشار بر مردم، کمی از نگرانی مردم را کم کرده و موجبات آسایش آنها را فراهم بیاورد.

 

کلانتر زاده با اشاره به این که شهرداری قم به دنبال جذب سرمایه گذار نیز بوده است، خاطرنشان ساخت: شهردار محترم فردا صبح با تعدادی از سرمایه گذاران جلسه ای خواهند داشت تا مقدمه آغاز عملیات ساخت دو هتل پنج ستاره بزرگ به ارزشی بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال در محور خیابان پیامبر اعظم(ص) ساخته شود تا از این طریق بتوانیم میزبانی بهتری از زائران حضرت معصومه(س) نیز داشته باشیم.

 

وی بیان داشت: امروز سند تجربیات مدیریت شهری در مقابله با کرونا نیز رونمایی و مزین به امضای بزرگان حاضر در جلسه می رسد و انشاءالله پس از پایان دوران کرونا و شکست این بیماری به صورت کتاب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در ادامه با اشاره به تقدیر از فعالان شهرداری قم در ایام کرونا خاطرنشان ساخت:‌ از مجموعه شهرداری،‌۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در حال خدمت رسانی در عرصه های مختلف به مردم،‌بیمارستان،‌بیماران کرونایی و شهر مقدس قم بودند که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر داشته باشیم.

کد خبر 941941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha