تمام خطوط درون شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی می شوند

ذاکریان با اشاره به درخواست های گسترده برای راه اندازی خطوط اتوبوس درون شهری گفت: تمام خطوط درون شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «عباس ذاکریان» پیش از ظهر امروز(دوشنبه 9تیر) در نشست خبری شهرداری قم که در سالن نشست های شهرداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ایام کرونایی اظهار داشت: کل سامانه های اتوبوس رانی به دلیل ابلاغی که از ستاد ملی و استانی داشتیم در ایام کرونایی فعالیت شان متوقف شد.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: بنابر، این بود که به تدریج خطوط پرتقاضا اضافه شود و به مرور ظرف یکی دو هفته آینده تمام خطوط با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی وارد خط شده و به مردم عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع دست اندازهایی که بعضا موجب مزاحمت برای مردم شده است، تصریح کرد: در کوچه های فرعی و معابر زیر 12 متر این کار توسط شورای ترافیک انجام می‌ شود که این امر به واسطه ایمنی پایین برخی معابر و درخواست هایی که از پلیس و اورژانس صورت می گیرد انجام می‌شود.

 

ذاکریان تأکید کرد: تمام تلاش بر این است که سرعت گیر ها در حد حداقل ممکن نصب شده و قطعا باید استاندارد لازم را داشته باشند و به درستی نیز نصب شوند.

کد خبر 944062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha