حل مشکل ازدواج جوانان از جمله اولویت های کمیسیون فرهنگی است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مهمترین اولویت های این کمیسیون در مجلس یازدهم را حل مشکل ازدواج جوانان عنوان کرد.

حجت الاسلام «مجتبی آقاتهرانی» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان مورد مهمترین اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله اولویت های ما در این کمیسیون حل مشکل ازدواج جوانان و همچنین مباحث مربوط به تقویت نهاد خانواده و رشد جمعیت است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معتقدم که برای بحث جمعیت باید کمیته ای در کمیسیون فرهنگی شکل گیرد که طرح جمعیت و تعالی خانواده را ظرف یک ماه به سرانجام برساند و به صحن مجلس ارایه کند.

 

وی همچنین با تاکید بر سر و سامان دادن به فضای مجازی بیان کرد: ما باید در بحث فضای مجازی قوی تر عمل کنیم و فضایی که متعلق به خودمان باشد را داشته باشیم تا جوانان و نوجوانان ما در معرض آسیب کمتری قرار گیرند.

 

حجت الاسلام آقاتهرانی تاکید کرد: در بحث ازدواج نیز باید در کمیسیون فرهنگی در دوره یازدهم قوانین و مقرراتی وضع شود که به سمت ازدواج آسان پیش برویم و اگر لازم باشد در این زمینه کمیته ای مشترک بین کمیسیون فرهنگی و سایر کمیسیون های تخصصی تشکیل شود تا راهکارها را در این زمینه بررسی و قانونی که بتواند بحث ازدواج آسان را در جامعه اجرایی کند را تصویب و به صحن ارایه دهد.

 

کد خبر 942030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha