اهالی کتاب به استقبال دهه کرامت رفتند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی گفت: کتابداران آذربایجان شرقی امسال با برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت معرفت و شناخت سیره اهل بیت میزبان مخاطبان کتابخانه های عمومی در دهه مبارک کرامت خواهند بود.

«شهرام خدایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: کتابداران آذربایجان شرقی امسال با برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت معرفت و شناخت سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) و حضرت احمد ابن موسی(ع) میزبان مخاطبین و مراجعین کتابخانه های عمومی استان در دهه مبارک کرامت خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی با تبریک دهه کرامت، از آمادگی کامل این اداره کل و برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه با شکوه تر این دهه خبر داد و گفت: برنامه های حضوری نهاد در دهه کرامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاري دهمين جشنواره كتابخواني رضوي، نشست‌هاي كتابخوان و برنامه هاي قصه‌گويي، انتشار محتواهاي توليدي متناسب با دهه كرامت، برنامه هاي خلاقانه فرهنگي با استفاده از شعار و عناوين ايام دهه كرامت به خصوص در فضاي مجازي، برنامه هاي گراميداشت مدافعان حرم و جريان مقاومت در ايام دهه كرامت به ويژه خادم الرضا(ع) سردار شهيد حاج قاسم سليمانی از جمله برنامه های نهاد در دهه کرامت است.

خدایی افزود: برنامه‌هاي فرهنگي براي كودكان و كارگاه هاي آموزش مسائل مرتبط با تحكيم بنيان خانواده، تسهيل ازدواج و كار آفريني توسط بانوان، با موضوع مرتبط با شناخت و معرفت حضرت معصومه(س) از جمله برنامه هایی است که کتابخانه های عمومی در دهه کرامت برگزار خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی و عضو شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تلاش شده است که این برنامه ها غالباً در فضای مجازی برگزار شوند. 
 

کد خبر 942123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha