ظرفیت فضای مجازی بستری برای تبیین جنایات استکبار جهانی در شرایط کرونایی است

امیدوار با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم شهرستانی سی و نهمین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر و شهید عبدالکریمی برگزار نمی شود، گفت: باید از ظرفیت فضاهای مجازی در راستای تبیین جنایات استکبار جهانی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «علی امیدوار » در  جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که امروز ( چهارشنبه، ۴ تیر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان همواره درصدد نابودی فرهنگ غنی اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی هستند که نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت مهم‌ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با اشاره به ضرورت افشای چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر به ویژه آمریکا در این هفته، افزود: در بازه زمانی ششم تا دوازدهم تیر به جهت وقایعی از جمله سو قصد نافرجام به مقام‌معظم رهبری، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو نفر از یاران با وفایش، بمباران شیمیایی سردشت ، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس موجب شد که این هفته به ‌پیشنهاد رهبری به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شود.

 

امیدوار بیان اینکه چهار شهید از شهدای بزرگوار هفتم تیر گیلانی هستند، خاطرنشان کرد: شهیدان سرافراز، عضدی، عبدالکریمی و اسلامی از  شهدای هفتم تیر در استان گیلان هستند که از این میان شهید عبدالکریمی اولین نماینده شهرستان لنگرود در مجلس، اهل شهر کومله بود که در جریان انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ به شهادت رسید.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم شهرستانی سی و نهمین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر و شهید دکتر سیف الله عبدالکریمی برگزار نمی شود، افزود: با توجه به فضای موجود در جامعه باید از ظرفیت فضاهای مجازی در راستای شهدای هفتم تیر استفاده و امامان جمعه نیز در نماز جمعه این هفته به تبیین جنایات استکبار جهانی بپردازند.

 

امیدوار با بیان اینکه گلباران مزار شهدا  به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور فردا( پنج شنبه، ۵ تیر) در شهرستان برگزار می شود، افزود: فضاآرایی مساجد، دانشگاه ها، میادین، خیابان ها، فعالیت های قرآنی در فضای مجازی به یاد شهدای ترور، راه اندازی پویش ها و کمپین ها ، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع معرفی شخصیت ممتاز چهار شهید گیلانی حادثه هفتم تیر و نامگذاری زمین چمن مصنوعی درحال احداث کومله به نام شهید سیف الله عبدالکریمی .... از جمله برنامه های پیش بینی شده در شهرستان است.

 

 

کد خبر 942344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha