برگزاری جشن تکلیف دختران/ توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم بین محرومان در دهه کرامت

عربی از برگزاری جشن تکلیف دختران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: در دهه کرامت ۳۰۰ پرس غذای گرم به همت اعضا و خیران کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (ع) بیرجند بین محرومان توزیع می‌شود.

«علی عربی» در گفتگو با خبرنگارشبستان در بیرجند اظهار کرد: از سوم تیر ماه برابر با ولادت حضرت معصومه (س) تا ۱۳ تیر ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع)، دهه کرامت است که برنامه های متعددی به مناسبت این دهه در کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (ع) مسجد الغدیر بیرجند برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (ع) بیرجند با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه کرامت، گفت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۵ ساله است که باید آثار خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۳۹۸۲۹۲۰۰۴ ارسال کنند تا در پایان دهه کرامت به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

عربی از برگزاری مسابقه کتابخوانی«سه دقیقه در قیامت» ویژه بزرگسالان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا ۵۰ جلد کتاب با عنوان «سه دقیقه در قیامت» توزیع می شود تا علاقه مندان پس از مطالعه کتاب، پاسخ سوالات مسابقه را از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۹۸۲۹۲۰۰۴ ارسال کنند و در شب ولادت امام هشتم جوایزی به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا می شود.

 

وی ادامه داد: در دهه کرامت امسال با همکاری خیران و مجموعه های فرهنگی مسجد الغدیر، طبخ و توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان انجام می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (ع) بیرجند با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دختران در دهه کرامت، گفت: این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با توزیع ماسک برگزار خواهد شد.

 

عربی در پایان با بیان اینکه جشن میلاد امام رضا(ع) نیز در مسجد الغدیر بیرجند برگزار می شود، افزود: علاوه بر پخش کلیپ های تصویری در مسجد ویژه این ایام، همچنین کلیپ های صوتی از طریق بلندگوهای مسجد نیم ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء پخش می شود.

کد خبر 942408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha