ویژه برنامه های دهه کرامت اوقاف با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

حجت الاسلام امیری گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های دهه کرامت اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن امیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان ویژه برنامه های متنوعی از سوی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تدوین و اجرا می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دهه کرامت را امسال در شرایطی متفاوت از سال های گذشته برگزار می کنیم و تلاش می شود تا با رعایت پروتکل ها، از شور برنامه کاسته نشود.

 

وی به مهمترین برنامه های اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: همایش دختران در جوار امامزادگان، گل افشانی و غبارروبی بقاع متبرکه استان و مسابقه کتابخوانی از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام امیری از وجود ۱۰۱ بقعه و امامزاده در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان زائران هستیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در دهه کرامت میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» هستیم و خادمین امامزادگان نیز تجلیل می شوند.

 

کد خبر 942454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha