تظاهر و ریاکاری آفت امروز جامعه است

آل هاشم گفت: باید با دوری از آفت غرور، تظاهر و ریاکاری، ایستادگی روی پای خود را با اعتماد به نفس بالا تمرین کرد تا در مبارزه با نفس خود پیروز میدان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در همایش اساتید حلقه های صالحین که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: حلقه های صالحین جوانه های امید و آینده بسیج هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: بسیج دریای عظیم اخلاص و خودباوری است که با اتکاء به ایمان و عمل در جهت ماموریت های خود کارهای ارزشمندی انجام می دهد. بر همین اساس حلقه های صالحین به عنوان شجره طیبه بسیج باید محور فعالیت های خود را به تربیت جوانان مخلص و با شهامت استوار کند.

وی با اشاره به صبغه درخشان این شجره طیبه در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: بسیجیان در میدان جنگ با اخلاص و ایمان وارد عمل شدند و در دفاع جانانه از میهن به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند تا دشمن را پشت خاکریزها زمین گیر کند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه میدان جنگ امروز بسیج بسیار پیچیده و سخت شده است، گفت: حلقه های صالحین وظیفه دارند نسل جدید از بسیجیان را با اخلاص و با شهامت در برابر توطئه ها، حمله ها و صف آرایی های دشمن تربیت کنند.

آل هاشم با تاکید بر تزکیه و تذهیب نفس از سوی اساتید این حلقه ها، گفت: باید با دوری از آفت غرور، تظاهر و ریاکاری، ایستادگی روی پای خود را با اعتماد به نفس بالا تمرین کرد تا در مبارزه با نفس خود پیروز میدان شد.

امام جمعه تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه ، جنایات و ترورهای صورت گرفته طی سال های متمادی در این ماه را سند آشکار بر اقدامات تروریستی رژیم آمریکا دانست.

کد خبر 942628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha