جشن ولادت حضرت معصومه(س) در کانون صاحب الزمان(عج) فریمان برگزار شد

فیضی با اشاره به اینکه پایه و اساس فرهنگ دینی ما بحث کرامت است، گفت: مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س)و تکریم از دختران در کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان(عج) مسجد المهدی سنگ بست شهرستان فریمان برگزار شد.

«غلام عباس فیضی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت ایام دهه پر خیر و برکت کرامت گفت: دهه کرامت با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، بانوی کرامت آغاز می شود و به همین خاطر دهه کرامت نامیده شده است و باید گفت که کار دهه کرامت بیشتر جشن های مردمی است و همه عزیزانی که خدمت می کنند با عشق و علاقه به میدان آمده اند.

 

مدیر کانون صاحب الزمان(عج) سنگ بست فریمان افزود: نامگذاری دهه اول ماه ذی‌العقده به دهه کرامت که مزین به تولد حضرت معصومه و امام رضا (ع) است، تبلور منزلت، عزت، شرافت، انسانیت، رافت، مهربانی، احسان، جوانمردی و سخاوت است که از درگاه این خواهر و برادر سرچشمه می‌گیرد و برکات وصف ‌ناپذیری را به همراه دارد.

 

وی اظهارکرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم نسبت به ایام ولادت ‌ها و شهادت‌های حضرات معصومین(ع) توجه و دقت ویژه‌ای دارند و دهه کرامت هم در حقیقت یادواره‌ای از بزرگی خاندان اهل بیت(ع) و تجلی کمالات انسانی است.

 

فیضی ادامه داد: :«کرامت» به معنای جایگاه، منزلت، ارزش، عزت، حرمت، شرافت، انسانیت، پاکی از آلودگی، بخشش، جوانمردی و سخاوت است لذا این دهه با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، بانوی کرامت آغاز می شود و به همین خاطر دهه کرامت نامیده شده است.

 

مدیر کانون صاحب الزمان(عج) سنگ بست فریمان با اشاره به اینکه پایه و اساس فرهنگ دینی ما بحث کرامت است و همه باید دست به هم دهیم هرچه بیشتر از این دهه که پیش رو داریم بهترین استفاده را کنیم، افزود: اتحاد، انسجام، تبادل افکار و همکاری بهترین راه برای برگزاری جشن های دهه کرامت است.

کد خبر 942863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha