زنجان،میزبان کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت کاروان زیرسایه خورشید، روز سه شنبه با حضورچهار تن از خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) میهمان پایتخت شور و شعور حسینی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همه ساله در دهه کرامت ویژه برنامه های متعددی در استان زنجان برگزار می شد ولی امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمعات این برنامه ها به صورت مجازی اجرا می شود.

 

یکی از برنامه های پربرکت دهه کرامت حضور خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید است که امسال هم چهار تن از خادمین رضوی از روز سه شنبه میهمان مردم زنجان می شود.

 

معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در زنجان حاضر می شوند و شمیم خوش حرم رضوی در زنجان می پیچد.

 

رسول احدی با یادآوری اینکه کاروان زیر سایه خورشید روز سه شنبه و به مناسبت دهه کرامت وارد استان زنجان می‌شود، ادامه داد: این کاروان در قالب چهار خادم و یک روحانی  خواهد بود که به مدت چهار روز میهمان مردم زنجان خواهند بود.

 

وی به برنامه های پیش بینی شده با حضور خدام رضوی در زنجان اشاره کرد و گفت: مراسم استقبال از خدام رضوی ظهر روز سه شنبه در بیت امام جمعه زنجان برگزار و برنامه‌های این کاروان در زنجان آغاز می‌شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امکان برگزاری دیدار عمومی خدام با مردم به دلیل ویروس کرونا وجود ندارد، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، حضور در گلزار شهدا، بازدید از انجمن خیریه مهرانه زنجان، بازدید از کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده از دیگر برنامههای خدام رضوی در زنجان محسوب می‌شود.

 

به گفته احدی، بازدید از مساجد و مجموعه‌های فعال در حوزه مقابله با انتشار ویروس کرونا، دیدار خدام رضوی با طلبه‌های فعال در خط مقدم تغسیل اموات کرونایی و فعالان این بخش هم بخشی از این برنامه هاست.

 

معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان یادآور شد: روز چهارشنبه خدام رضوی در شهرستان خرم‌دره خواهند بود و از فعالان و مدافعان سلامت این شهرستان تجلیل می‌کنند؛ همچنین بازدید از 2 کارخانه استان در روز جمعه هم برای کاروان زیرسایه خورشید گنجانده شده است.

کد خبر 942899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha