نمایشگاه«نمی توانم نفس بکشم» در زنجان برپا می شود

حجت الاسلام «علی ناصر» گفت: به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نمایشگاه«نمی توانم نفس بکشم» از تصاویر برگزیده جشنواره کاریکاتور در مسیر پیاده راه سبزه میدان دایر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم جریانات قرار دارد، گفت: این نهاد هماهنگی برای اجرای مناسبت های ملی و ایام الله را برعهده دارد.

 

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: به همین منظور تلاش شده است تا از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای این برنامه ها استفاده کرد.

 

وی به وقایع تیرماه از جمله ترور نافرجام آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در 6 تیرماه و شهادت شهید بهشتی و یارانش در هفتم تیرماه که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، اشاره کرد و گفت: همچنین تیرماه یادآور انهدام و انفجار هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس است که 300 تن از هموطنان و مسافران این هواپیما به شهادت رسیدند.

 

این مقام مسئول به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکا در طول تاریخ جنایات بسیاری برعلیه کشورها مرتکب شده است که نمونه یکی از این جنایات که اعتراضات گسترده ای هم در پی داشت، مربوط به تضییع حقوق رنگین پوستان در آمریکا است که موج اعتراضات را علیه حقوق بشر آمریکایی در پی داشت.

 

حجت الاسلام ناصر به برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: به همین منظور نمایشگاه«نمی توانم نفس بکشم» از تصاویر برگزیده جشنواره کاریکاتور و موضوعات مرتبط با هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی در مسیر پیاده راه سبزه میدان دایر می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته در شهرهایی که نماز جمعه اقامه می شود، راهپیمایی داخلی با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود، گفت: پویش  شکایت مردمی علیه جنایت های آمریکا در حق مردم در زنجان راه اندازی می شود.

 

وی از انتشاز تصاویر نمایشگاه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی خبر داد و گفت: بسته های محتوایی در این خصوص تهیه و توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به برگزاری کارگروه های تخصصی در فضای مجازی گفت: با ائمه جماعت مساجد فعال استان زنجان مکاتباتی انجام شده است تا در خصوص امکان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه هایی با این موضوع در مساجد برگزار شود.

 

کد خبر 943081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha