دهه کرامت دهه میثاق شیعیان با فرهنگ رضوی است

رحیمی گفت: دهه کرامت دهه میثاق شیعیان با فرهنگ رضوی است و باید ویژه برنامه های این دهه رنگ و بوی همگانی و عمومی داشته باشد.

«قاسم رحیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های جامعه کارگری استان به مناسبت دهه کرامت در 6 عنوان برنامه در واحدهای صنعتی و کارگری استان اجرا خواهد شد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: دهه کرامت دهه میثاق شیعیان با فرهنگ رضوی است و باید ویژه برنامه های این دهه رنگ و بوی همگانی و عمومی داشته باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: توزیع کتاب و بروشور فرهنگی در بین کارگران واحدهای صنعتی استان و برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی عفاف و حجاب از جمله برنامه های به مناسبت دهه کرامت است.

 

رحیمی افزود: برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی سالم با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین اعضای خانواده جامعه کارگری از دیگر برنامه های صورت گرفته خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: مشاوره شغلی و خانوادگی ویژه جامعه کار و تلاش و برنامه پیاده روی خانوادگی ویژه کارکنان نیز از برنامه های دهه کرامت خواهد بود.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام داشت: خانواده محوری باید در دهه کرامت در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گیرد.

 

کد خبر 943130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha