۲۱۱ نفر در گلستان توسط گروهک های معاند نظام به شهادت رسیدند

وزیری گفت: ۲۱۱ نفر در استان گلستان توسط گروهک های معاند نظام شهید شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «اسرافیل وزیری» عصر امروز (شنبه 7 تیر) در یادواره مجازی نکوداشت ۲۱۱ شهید ترور استان گلستان و سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا این یادواره به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: امروز سالروز شهادت حادثه آیت الله بهشتی و 72 نفر از یارانش است و از سویی دیگر شاهد ترور مقام معظم رهبری، حادثه ایرباس در خلیج فارس و غیره از ابتدای انقلاب تاکنون  بودیم و به این مناسبت این مراسم برگزار شد تا فاجعه های تلخ ترور که به سردمداری آمریکا و استکبار جهانی شروع شده است را بازخوانی کنیم.

 

وزیری بیان کرد: 211 نفر  در استان گلستان توسط گروهک های معاند نظام شهید شدند و در کشور 17 هزار شهید ترور داریم که 12 هزار شهید ترور توسط  گروه های منافقین و مجاهدین خلق برعهده گرفتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان متذکر شد: منافقان در تلاش بودند که جمهوری اسلامی ایران فرو بپاشد و نتوانیم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

 

وزیری یادآور شد: در استان گلستان 34  شهید گروهک ضد انقلاب در قائله گنبدکاووس، 20 شهید براثر جنایت مجاهدی خلق، یک شهید در حادثه تروریستی حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)  و  هشت شهید گلستانی توسط گروهک ضد انقلاب کمله و دموکرات به شهادت رسیدند.

 

وی تاکید کرد: در تداوم این جنایت گروه های تکفیری در سوریه و عراق فعالیت می کنند که مورد حمایت استکبار جهانی هستند.

 

کد خبر 943181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha