تلاش برای حذف اندیشه تمدن ساز اسلام در مقابل تفکر مادی‌گری

کریمی با اشاره به تلاش برخی برای حذف اندیشه تمدن ساز اسلامی گفت: امروز معضل جامعه ما از قیمت پراید و سکه به قیمت مرغ و تخم مرغ تغییر یافته است و این یعنی افزایش مشکلات و معضلات جامعه امروز.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، «غلامعلی کریمی» در سخنرانی به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران شهیدش با تاکید بر لزوم بازخوانی حوادث سال ۱۳۶۰گفت: باید با بصیرت کامل مراقب عوض شدن جای شهید و جلاد توسط جریان نفوذ باشیم.


این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه تلاش برای حذف اندیشه تمدن ساز اسلام در مقابل تفکر مادیگری قرار گرفته است اظهار داشت: برخی تلاش می کنند به نظام با حذف فیزیکی مدیران متعهد و انقلابی ضربه مدیریتی بزنند.


وی به جایگاه بی بدیل ولایت فقیه در عبور از بحران های ویرانگر اشاره و تصریح کرد: امروز معضل جامعه ما قیمت پراید و سکه نیست امروز قیمت برنج و ماکارونی و تخم مرغ معضل جامعه شده است۰


کریمی متذکر شد: عده‌ای می‌خواستند چرخ سانتریفیوژها  نچرخد ولی چرخ زندگی مردم بچرخد و امروز با مشکلات عدیده معیشتی، مدافعان انقلابی به شدت نگران وضعیت نابسامان جامعه هستند.


کارشناس ارشد تفسیر و معارف قرآن مجید ادامه داد: در واقع این معضل گرانی و تورم بیشتر گریبانگیر افراد محروم و مستضعف جامعه شده است و این ها همان هایی هستند که در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور در صحنه از انقلاب حمایت می کنند و عقبه اجتماعی نظام هستند.


کریمی خاطر نشان کرد: در دهه ۶۰  وحشتناک ترین و خشن ترین جریان تروریسم تاریخ که هنوز داعش به آنها نرسیده است رخ داد مثلا در شهر تهران اتوبوس های خط واحد را آتش می زدند و مردم فرار می کردند و کودکان در این آتش جنایت زغال می شدند.


وی با تاکید بر خشونت و وحشی‌گری منافقین گفت: بنابراین داعش باید پیش سازمان منافقین شاگردی بکنند و بازخوانی جنایت هایی که آنها در دهه ۶۰ انجام دادند وحشت و ترس را در آدم زنده می کند.


کریمی با اشاره به اینکه در دهه ۹۰ جریانی به اسم خط امام می‌آیند و جای شهید و جلاد را عوض می کند  و وارد جریان اجرایی کشور می شود گفت: این همان جریان اسلام آمریکایی است، اسلام آمریکایی را چطور شناسایی کنیم اسلام ناب محمدی نقطه مقابل اسلام آمریکایی است و اسلام آمریکایی دقیقاً  امتداد اسلام اموی و اسلام بنی عباس است.


این تحلیلگر سیاسی با بیان این اینکه دراندیشه حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، اسلام ناب، مقابل اسلام آمریکایی است که دو شاخه دارد افزود: اسلام آمریکایی نه تنها به آخرت بلکه به دنیای انسان هم لطمه می زند.


کارشناس ارشد تفسیر و معارف قرآن مجید ادامه داد: سکولاریسم یعنی دین را از زندگی مردم جدا کنیم و ضد سکولاریسم ترین آیه قرآن صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً ۖ وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ است.


وی با اظهار ناخرسندی از اینکه هنوز دولتمردان چشم به دست اروپایی‌ها دارند تا شاید پشیمان شوند و این درحالیست که رهبر انقلاب فرمودند اروپا و آمریکا تفاوتی ندارند گفت: اگر جریان نفوذ موفق شد وارد دستگاه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری شود آن وقت است که انالله و انا الیه راجعون.

 

کد خبر 943210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha