فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی است

مقدم شهادت را یکی از ارکان مهم حفظ و بقای نظام اسلامی خواند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که صبح یکشنبه ۸ تیر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و پس از آن همواره مردان و زنانی برای جریان انقلاب از جان عزیز خود گذشتند و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

 

وی توضیح داد: امروز ایثار و شهادت به مثابه یک فرهنگ حقیقی و ایمانی است که همواره در حال گسترش است و این یکی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی است.

 

مقدم با اشاره به ضرورت تبیین واژه های شهید و شهادت که در لغت معنی انقلاب اسلامی جای گرفته است مطرح کرد: این فرهنگ امروز در میان شهداء مدافع سلامت ظهور پیدا کرد و باید آن را برای نسل های بعدی تبیین کرد.

 

وی با ضروری خواندن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از مهمترین بستر تعالی و رشد بیان کرد: باور به شهادت به معنای از خودگذشتگی و ایثار یکی از ارکان مهم حفظ و بقای نظام اسلامی است.

 

 

کد خبر 943422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha