۱۵ ميليارد تومان برای تکمیل پروژه راه سازی مسیر روستایی تجریان نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۱۵ ميليارد تومان برای تکمیل پروژه راه سازی مسیر روستایی تجریان- بانخشک- ریزه وند نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علی اصغر کاظمی» صبح امروز(۹ تیر) در بازدید نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از راه روستایی تجریان- بانخشک- ریزه ون، اظهار کرد:‌  در حال حاضر طرح های راه روستایی برای ادامه کار در حال انتقال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

 

وی افزود:  تا این لحظه اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در مسیر روستایی تجریان- بانخشک- ریزه وند  اقدامات مهی انجام رسانده است.

 

کاظمی با اشاره به اینکه طول قطعه اول اين طرح روستايي در مجموع ۱۳ كيلومتر است كه تا كنون ۱۱ كيلومتر مسير بهسازي و آسفالت شده و هم اكنون پيمانكار در دو كيلومتر باقيمانده مشغول عمليات روسازي و آسفالت است، گفت: هشت دستگاه پل در اين قطعه ساخته شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: تا اتمام عمليات اجرايي اين پروژه بالغ بر ۱۵ ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد داشت.

 

وی در مورد قطعه دوم گفت: طول این قطعه 10 کیلومتر است که ۳ کیلومتر آن در حال عملیات روسازی است و ۷ کیلومتر دیگر این قطعه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اتمام این قطعه حدود 20 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

 

در پایان این بازدید مقرر گردید تا فرمانداری شهرستان ایلام اعتبار تعیین شده سال جاری این طرح را افزایش داده و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز پیگیری های لازم برای جذب اعتبار برای این طرح انجام داده و پیمانکار نیز روند اجرای پروژه را تسریع کنند.

 

 گفتنی است، علاوه بر تسهيل تردد اهالي بيش از ۲۰ روستا،  تسهیل در دسترسي به سد گلال و شركت هاي گاز و پتروشيمي به منطقه از ديگر مزاياي اين طرح است.

کد خبر 943720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha