اقدامات درون سازمانی قوه قضائیه نشان دهنده عزم جدی در برخورد با مفاسد است

آیت الله عابدینی گفت: جا دارد از اقدامات آیت ‌الله رئیسی در مبارزه با فساد قدردانی کنیم، اقدامات درون سازمانی ایشان نشان دهنده عزم جدی قوه قضائیه در برخورد با مفسدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در نشست ائمه جمعه استان با تبریک هفته قوه قضائیه و قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد بیان کرد: جا دارد از اقدامات حضرت آیت ‌الله رئیسی در مبارزه با فساد قدردانی کنیم، اقدامات درون سازمانی ایشان نشان دهنده عزم جدی قوه قضائیه در برخورد با مفسدان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ان‌ شاالله همه بخش‌های جامعه با مسئولان قضائی کشور برای تقویت پایه‌های قضائی همراه هستند و ائمه جمعه هم در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا دستگاه قضائی با قدرت کار خود را پیش ببرد.

 

وی به موضوع مواسات اشاره کرد و یادآور شد: مواسات با بیان رهبر معظم انقلاب آغاز شد و ریشه در دین و قرآن دارد که بسیار به موضوع انفاق پرداخته شده است و ان‌شاالله این اقدام با برکت با محوریت مساجد، ائمه جمعه و ائمه جماعت ادامه‌ خواهد یافت.

کد خبر 943724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha