۲۰ برنامه فرهنگی و هنری در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

کشمیری گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

«عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر بیش از 20 برنامه فرهنگی و هنری با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان گلستان برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: برپایی نمایشگاه عکس در شهرستان های بندرترکمن، آق قلا و مینودشت، برپایی نمایشگاه کتاب در بندرترکمن و مینودشت، تولید محتوا با موضوع پیشگیری از مواد مخدر و انتشار در فضای مجازی، پخش کلیپ های آگاه سازی و اهدای کتاب به کمپ ترک اعتیاد شهرستان رامیان و برپایی نمایشگاه مجازی کاریکاتور اعتیاد از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در هفته مبارزه با مواد مخدر بوده است.

 

وی، تهیه بسته آموزشی شامل یک حلقه دی وی دی فیلم های کوتاه و نمایش با محوریت پیشگیری از اعتیاد، انتشار کتاب با موضوع پیشگیری و درمان اعتیاد، تبلیغات محیطی و طراحی اقلام تبلیغاتی و گرافیکی را از دیگر برنامه های اجرا شده این اداره کل در هفته مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

 

کد خبر 943729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha