کاروان زیر سایه خورشید در شهر جوپار حضور یافت

دیدار با خانواده شهید حادثه تشییع شهید سلیمانی، تعویض پرچم گنبد حرم مطهر فرزندان موسی بن جعفر و دیدار با گروه جهادی مدافعین سلامت از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهر جوپار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، کاروان زیر سایه خورشید در نخستین روز حضور خود در استان ضمن دیدار با خانواده شهیدان افتاده و حامدنیا در شهر محی آباد؛ سپس به دیدار خانواده شهدای حادثه تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر جوپار رفتند.

 

 

در این دیدار خانواده شهیده مائده کریم آبادی و زهرا گوهری{مادر و دختر} از شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی میزبان خادمان امام رئوف شدند و هدایای متبرک رضوی به این خانواده اهدا شد.

 


تعویض پرچم گنبد حرم مطهر ابناء موسی بن جعفر علیهماالسلام و حضور خدام آستان قدس در آستان نورانی این امامزادگان شاخص استان که بیشتر با نام «شاهزاده حسین جوپار» معروف است از دیگر برنامه های قابل ذکر کاروان زیر سایه خورشید بود.

 

برنامه بعدی کاروان دیدار با گروه های جهادی مدافعین سلامت و قدردانی از ایشان بود که در مجموع 70 نفر از بانوان جوپار هستند که از آغاز بیماری کرونا در دو گروه شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «حرم» با تولید روزانه هزار عدد ماسک و بیش از 300دست البسه بیمارستان، کمک کار کادر درمان استان بودند.

 

 

جشن عمومی در صحن امامزادگان حسین، عبدالله و قاسم علیهم السلام، غبارروبی قبور شهدا و دیدار با اعضای ستاد کرونا از دیگر برنامه های قابل ذکر کاروان است.

 

بر اساس گزارش شبستان؛ خدام آستان قدس از یکشنبه(۸ تیر) وارد استان شده و قریب یک هفته نیز حضور دارند اما برنامه عمومی ندارند و تنها برنامه عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی جشن زیر سایه خورشید در صحن امامزاده محمد کرمان است.

 

 

کد خبر 943842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha