آغاز مرحله دوم رزمایش «احسان و همدلی» ستاد اجرائی فرمان حضرت امام راحل در زنجان

رحمان هادی نژاد گفت: همزمان با دهه کرامت، مرحله دوم رزمایش «احسان و همدلی» ستاد اجرائی فرمان حضرت امام راحل در زنجان آغاز شد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت مرحله دوم رزمایش «احسان و همدلی» ستاد اجرائی فرمان حضرت امام راحل در زنجان آغاز شد.

 

رحمان هادی نژاد با یادآوری اینکه در مرحله نخست این رزمایش یک میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان  سراسر کشور توزیع شد، گفت: این بسته ها شامل بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی ضد کرونایی بود.

 

وی با یادآوری اینکه سهم استان زنجان در مرحله نخست رزمایش 24 هزار بسته بود، خاطرنشان کرد: این بسته در مناطق محروم استان زنجان توزیع شد.

 

به گفته این مقام مسئول سهمیه تعیین شده برای مرحله دوم از رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام 4 میلیون بسته پروتئینی است که سهم استان زنجان 45 هزار بسته می باشد.

 

هادی نژاد ادامه داد: در این مرحله هم بسته های آماده شده به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده‌ی کرونا توسط گرو‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان زنجان توزیع می‌شود.

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان با یادآوری اینکه این رزمایش روز گذشته با حضور امام جمعه زنجان در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان آغاز شد، تصریح کرد: در این مرحله گروه‌های جهادی، موسسات، خیریه و هیئات مذهبی، این ستاد را در اجرای رزمایش یاری کردند.

 

کد خبر 943852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha